Vi skal liksom vere ein fiskerinasjon

Tromsø: Det er tverrpolitisk eingiheit om at vi må gjere noko med marknadsføringa av sjømat i Norge, men ingen ting skjer. Dette var eit av bodskapa til Asbjørn Misund frå Fjord Norsk sjømat AS under Fisk2003

For 50 år sidane var kjøt og fisk likestilt i den norske marknaden. I dag er konsumet av svinekjøt større enn det samla konsumet av sjømat i Norge. Sjømat utgjer tre til fire milliardar av den totale omsetninga på 100 milliardar i den norske dagelgvaremaknaden. Landbruket har jobba systematisk med marknadsføring og har eit eige matvareprogram i SND. Omlag 200 millionar kroner går til marknadsføring og opplysningsarbeid for kjøt og fjærkre, 20 millionar til frukt og grønnsaker og 20 millionar til sjømat. -Det er patetisk at bilete ser slik ut når vi liksom skal vere ein fiskerinasjon seier Misund.

Publisert: 02.12.2003 , 07.00


Siste saker

X