Vibeke Hanssen til Doxacom
Vibeke Hanssen er ansatt som daglig leder i Doxacom Public Relations.
Denne artikkelen er tre år eller eldre.
I en pressemelding skriver selskapet ay Hanssen kommer fra stillingen som salgs- og markedssjef i Mørenot Aquaculture. Med ansettelsen av Hanssen vil Doxacom nå komplettere sin havbaserte kunnskap.
- Med Vibeke styrker vi vårt fotfeste innen havbruk, i tillegg til å sikre oss tung faglig kompetanse, sier Unni Grebstad, styreleder og rådgiver i Doxacom Public Relations i en pressemelding.
Hanssen har de siste årene bygd opp et stort nettverk innen havbruksnæringen, og hun har lang og verdifull erfaring fra salgs- og kommunikasjonsarbeid, blant annet fra byrå, industri, og forskning- og utdanningsinstitusjoner.
- Vi har ønsket å ha med oss Vibeke på laget i lang tid. Det var stor glede på kontoret da vi ble enige om at tiden var moden for å ta steget videre sammen, og nå skal det bli fole kjekt å representere Doxacom sammen under Aqua Nor i Trondheim, sier Grebstad.
- Den norske havbruksnæringen har vært veldig god på produktutvikling og nyskaping, blant annet som en konsekvens av økende miljøutfordringer. Med skjerpet konkurranse nasjonalt og internasjonalt blir det også stadig mer sentralt for næringen å drive målrettet kommunikasjon. Vi ser frem til frem til å bidra i arbeidet med å styrke omdømmet til verdens fremste havbruksnasjon, sier Vibeke Hanssen i meldingen.
Siden etableringen i 2011 har Doxacom spesialisert seg på tjenester innen salg, omdømme- og merkevarebygging for havbasert industri. Vibeke brenner for mulighetene som ligger i de blå næringene.
- Det gir meg energi å kunne jobbe med noe jeg liker og ser mulighetene i. Jeg er topp motivert for å gripe morgendagen sammen med kunnskapsrike og sprudlende kollegaer, sier hun.
Unni Grebstad har vært daglig leder i Doxacom siden 2014, men skal nå bruke mer av tiden sin som rådgiver i selskapet, blant annet i hennes engasjement som salgs- og markedssjef i Shipnor. Hun forteller at Doxacom har lagt bak seg et år med gode resultater, og at det er skapt gode forutsetninger for at 2017 også skal bli et økonomisk tilfredsstillende år.
- Med stadig økende oppdragsmengde, og kunder som ser verdien av omdømme- og merkevarebygging, er vi trygge på at vår satsing på havbaserte næringer er mer riktig enn noensinne, avslutter Unni Grebstad.