Kristian Eilertsen blir Customer Service Manger i Marel
Marel melder at Kristian Eilertsen har takket ja til stillingen som Customer Service Manager i Marel Norge .
Denne artikkelen er tre år eller eldre.
- Han overtar etter Pål Kleven som har gjort en fremragende jobb i denne stillingen, skriver de i en pressemelding.
Kristian begynte i Marel Norge som Customer Care Manager for litt over ett år siden.
- Han har lang erfaring i ledelse fra sin tidligere jobb som Fabrikksjef hos Nordlaks Produkter med ansvar for åtte avdelinger. Kristian vil fremdeles ha ansvaret for en del nøkkelkunder i Nord-Norge i sin nye stilling, skriver selskapet.
Kristian har utdannelse som Fiskeriøkonom fra Høyskolen i Bodø, i tillegg til en Cand.mag. tittel i Personalledelse og Kompetanseutvikling fra samme institusjon.
- Vi er svært godt fornøyde med at Kristian så utfordringen i dette, og ønsker han velkommen i stillingen som Customer Service Manager i Marel Norge!