Plany styrker servicen på merdkanten gjennom samarbeid med Mørenot
Plany og Mørenot Aquaculture har inngått en samarbeidsavtale der Mørenot blir autorisert servicepartner for Plany. Avtalen gjør Plany i stand til å yte hurtig og god service på sine produkter hos Mørenot Aquaculture sine servicestasjoner, skriver Plany i en pressemelding.
Denne artikkelen er tre år eller eldre.
Med stadig flere og større leveranser til oppdrettsindustrien i Norge og internasjonalt, erkjenner Plany behovet for et mer omfattende servicenettverk, kommer det frem i pressemeldingen fra selskapet.
– Vi har hittil tilbudt kundene våre service ved våre egne anlegg i Gursken. Vi ser at det gir begrensninger i kapasitet, og lange fraktavstander for en del av våre kunder. Med avtalen med Mørenot Aquaculture vil kundene få et kvalitetssikret servicetilbud når de trenger det, og der de trenger det. Vi øker kapasitet og kompetanse, og vi får mer erfaringsinput fra brukerne, sier administrerende direktør Gunnar Larsen i Plany.
– Vi satser tungt på nærhet til kundene og kunnskap om bransjen for å kunne utvikle de mest lønnsomme løsningene. Skal vi være best må vi være på merdkanten og få tilbakemeldingene direkte fra brukerne, sier markedssjef Kenneth Brandal i Plany.
Mørenot Aquaculture utfører service på luseskjold og avlusingspresenninger ved servicestasjonene sine i dag. Salgs- og markedssjef i Mørenot Aquaculture, Vibeke Hanssen ser mange muligheter i samarbeidet med Plany.